reklama

понеделник, 21 ноември 2011 г.

Честит 11 рожден ден, Саша! Честита ми втора година от тортоправенето!

И така, моето момиче стана на 11 години. Колкото и да не ми се вярва, но детето ми расте, при това не бих казала, че бавно. И въпреки че това абсолютно сигурно означава, че и аз не оставам вечно млада, чувствам се безкрайно щастлива. Пожелавам си да наблюдавам как пораства и се развива малката ми голяма дъщеря много, много години. Надявам се тя да е щастлива във всеки един момент от живота си, надявам се да разбере, че всичко, което постига, зависи  само от нея, нека тя гледа с позитивизъм на живота и с всяка спънчица по пътя й да успява да изнесе поука и да се изкачи още по-нагоре в развитието си! Бъди здрава, весела и винаги усмихната, миличка моя Сашунка! Обичам те с цялото си сърце! :) 

И тъй като блогът ми все пак е посветен на хобитата, бих искала да си честитя не само празника на дъщеричката ми, но и първата годишнина от  така нареченото Тортоправене. Без учудване и съвсем философски отбелязвам, че и това мое "дете" се разрасна някак незабележимо за мен. Няма да се повтарям и да се разказвам как се започна всичко, можете да го прочетете тук, но честно трябва да призная, че по никакъв начин не съм предполагала, че толкова сериозно ще се захвана с тортите, а по-точно с тяхното декориране. Защото аз правя торти за да ги декорирам, а не обратното. :)

И така, за подобен тържествен случай, означаващ две важни неща за мен, който, подозирам, ще се случва всяка година на тази дата, трябваше да направя нещо грандиозно. Е, според моите време, сили и възможности,разбира се. Саша е родена ден преди Хелоуин и сега твърдо заяви, че иска цялото парти,както и тортата, да бъдат посветени на Хелоуин. Какво да се правим, ще стъкмяваме Хелоуин...

Отдавна бях хвърлила око на една стойка, която притежава Валерия (за много от вас ви е пределно ясно, че няма нещо, свързано с тортите, което да няма при Вал :) ) и която както винаги е била така добре да ми я преотстъпи. Въпросната стойка представлява три нива с леко изкривени тръби между тях, благодарение на което се получава много интересен ефект на крива торта. Тук тортата е още недовършена и се вижда самата стойка. Освен това се вижда и голямата жертва на моето семейство, което често е принудено да се храни с готова храна, но този път моята наглост да изпразня целия хладилник за да се побере тортата ги е принудило това да се случи четири поредни дни.



Всичко останало беше много лесно правиш 3 торти, няколко умрели изрода и хелоуинската торта е налице. :)))
Първия етаж беше еклерова торта с лимонов крем и ганаш, втория и третия - Медовик , обаче със замразени вишни. Горещо ви препоръчвам да опитате и по този начин, стана страхотно!












Остава само да спомена, че партито беше страхотно, децата щастливи, родители тоже. :) Времето се случи страхотно за градинско парти и поналазихме тревата, стана малко като селска вечеринка, но готина. :)




Някои бяха прекалили с шоколадов фонтан.:)


Малко backstage снимки. :) Саша държи фона, на който снимах тортата.


За нас остана много по-малко от това тук.




И накрая да се похваля с репортаж на BBT, в който е снимана тортата. :)

http://www.bbt.tv/sutrin_s_bbt#video_9060
Pin It

4 коментара:

  1. Ани, да ти е жива и здрава Саша, да расте умна и щастлива!А тортата е страхотна, заслужава си времето и усилията, след като е за детенцето ти! Пък хладилника може да побере още един етаж като гледам, догодина да го имаш в предвид! :)))

    ОтговорИзтриване
  2. И тук да те поздравя Ани за прекрасната торта и за РД на Саша! Да расте все така умна, красива, целустремена, да има много късмет и да й се сбъднат мечтите. А на теб, на вас, да се оглеждате в нейните очи и да откривате частица от себе си, от идеите, от всичко на което сте я научили. Поздрави и прегръдки

    ОтговорИзтриване
  3. Еха, страшна торта! Поздрави за рождениците! Много здраве за дъщеричката и творчески моменти за блога!
    Марияна.

    ОтговорИзтриване
  4. Вчера още прочетох но не ми остана време за коментар :-)Много благодаря че намери време да споделиш с нас как е минал РД на Саша :-)Да ти е жива и здрава още веднъж ти пожелавам , а ти си знаеш че тортата е страхотна ;-) Много ми беше интересно......... :-) Май вече всяка година една и съща треска ще ни тресе за Хелоуин и двете :):):) И Вяра ми съобщи че от тук нататък само на Хелоуин ще си го празнува РД :-)
    А доколкото разбрах пък малкия ти има РД в края на месеца :-) Моята пък малката е на 6 декември :):):)Тук вече трески ще има , но поне ще сме на различни теми (момчешки и момичешки) :-):-):-) Успех

    ОтговорИзтриване