reklama

понеделник, 5 ноември 2012 г.

“Александра и нейния приказен свят“ - торта, символ, пожелание.

Ето че навъртяхме 12 години - Саша от началото на целия й живот и аз, също от началото на целия й живот. :)
Понеже желанието на Саша да духне свещичките и да резне тортата беше къде-къде по-голямо от това да изслуша какво толкова умно ще й пожелавам за в бъдеще, затова ще го напиша пък тя, дай Боже, да го прочете някога и наистина разбере какво искам да кажа.

Мила, сладка, любима моя дъщеричка, бъди много здрава, щастлива, винаги усмихната и да вървиш смело през годините с високо вдигната глава! С татко ти те обичаме безкрайно много, повече от
 животите ни и бихме дали всичко за да си щастлива!







Идеята за крайната визия на тортата ми се роди постепенно, но винаги съм казвала на Саша, че тя е човекът, който гради съдбата и живота си независимо от това кой какво й казва, затова и реших да го визуализирам по някакъв начин.

 Затова ще кажа пак това, което не успях да кажа преди да разрежем тортата! ;)
Скъпа ми дъщеричка, пожелавам ти сама да пишеш книгата на живота ти, който да бъде изпълнен с приказни, фантастични и незабравими преживявания!
 









 И не, нямам предвид автобиография, както ме попита. :) Имам предвид истинска книга на живота, като всяка минутка, всеки ден да изписваш редичка по редичка вълнуващ разказ. Ако намериш грешка в написаното от теб, не късай страничката, прочети я внимателно още веднъж, намери грешката и се опитай да я поправиш и никога повече да не повтаряш! Нека тази книга бъде изпъстрена с рисунки и картинки, отразяващи видяното от теб по целия свят, нека бъде изпълнена с весели случки и невероятноточувство за хумор. Ако някоя буквичка се размаже от сълзичка, капнала по време на написаното, то това да бъде сълзичка на щастие, а не на тъга и разочарование!


На работното ти място поставих стара кована лампа, която да ти свети по време на писането. И ако ти остане време, забележи, че точно отпред някой стар майстор е изрязал птица Феникс. Знам, че легендата за Феникс ти е позната, затова искам и лампата да ти напомня, че винаги можеш да разправиш криле и да се издигнеш над пепелта, ако случайно решиш, че си паднала и изгоряла в огъня. Нищо и никога не е загубено в нашия живот, освен ако ние самите не мислим така. И затова само ние самите можем да променим съзнанието, мисленето и съдбата си, просто трябва малко вяра, малко сила и много любов! :)
Давам ти цялата си любов за да се опреш на нея винаги, когато имаш нужда от това!

 
Pin It

8 коментара:

  1. Истинско произведение на изкуството!Да е жива и здрава рожденичката!

    ОтговорИзтриване
  2. Страхотно написано!!
    А на Саша да бъде здрава, все така нежна и ефирна, все по-красива да става и разбира се да бъде много щастлива!

    ОтговорИзтриване
  3. Здравей Ана, за пръв път попадам на блога ти, а иначе твой произведения съм виждала в един небезизвестен форум :) Още щом видях тортата ти там направо настръхнах! Невероятна е! Красива, красива и пак красива! Детайлите са много изпипани, а за лампата просто нямам думи! Много ме впечатли изработката на лампата- много прецизно много идейно и красиво :) Личи си, че си работила със сърце и душа, цялата композиция излъчва такава топлина, уют и обич. Направо се влюбих в тортата ти! Златни ръце имаш и страхотен талант. Думите ти отправени към детето ти много ме развълнуваха. пожелавам ѝ от все сърце да е жива и здрава, много щастлива и да има много поводи за още такива красиви торти! Забравих да кажа, че Феникса много ме впечатли- и замисъла ти, и символиката, и пожеланието към дъщеря! Едно огромно браво от мен!

    ОтговорИзтриване
  4. Много ви благодаря за изключително хубави думи, отправени към мен, тортата и дъщеричката ми!
    Благодаря ви и за посещението, заповядайте пак! :)))

    ОтговорИзтриване
  5. Да е жива и здрава порасналата Александра! Нали е наборче с моята дъщеря, та и по тази причина ми е много на сърце! А пък има такова прекрасно излъчване това дете, че как да не му пожелаеш най-прекрасните неща в живота! Ани, тортата е прекрасна, но пожеланията ти към дъщеря ти ме впечатлиха изключително много! :) Да сте много щастливи цялото семейство :)

    ОтговорИзтриване
  6. Здравейте Анна!Да Ви е жива и здрава дъщеричката и Вие заедно с нея и много успехи и желая!Редовно следя блога и съм изключително щастлива,когато видя ново творение.Прекрасна торта както обикновено,много хубава идея.Късмет Ви желая!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Много Ви благодаря, Мими! :)
      Щастлива съм и аз, че има хора, които не просто следят блога ми, а и получават удоволствие от това! Наистина е щастие да разбереш, че тортите ти носят такъв емоционален заряд, защото аз наистина влагам много от душата си в работата!
      Благодаря и пак заповядай тук! :)

      Изтриване