reklama

вторник, 7 февруари 2012 г.

Мечо Пух и всичките...



Не е ли книгата за Мечо Пух и приятелите му една от най-готините детски книги, които сте чели някога? Със сигурност е! С всичките забавни приключения на плюшените играчки на Кристофър Робин и смешните им лафове тя не случайно е спечелила вселенската любов на деца и възрастни и я съхранява и до ден днешен. А колко вариации на филмчета са издавани, не мога дори и да се сетя.

Честно да ви призная, най-много обичам старите руски филмчета за Винни Пух, с които съм отраснала и чиито песнички зная наизуст. Ако случайно сте пропуснали да се запознаете с този шедьовър на Мультфильм, ето, запознайте се и получете удоволствие от песните! :)



Но да продължим с варианта на Disney, който е широко известен на уважаемата публика.
Наскоро имах удоволствие да правя торта, посветена на великия Пух и като идея за тортата ми беше предложен трейлър на най-новия филм , а по-точно моментът, когато приятелите преминават през мостчето.
Разбира се аз не съм прекопирала изцяло момента от филмчето. Все пак имам претенции, че мога да вкарам нещо и от себе си. Така се получи тази моя торта, включваща Кристофър Робин, Прасчо, Мечо Пух и Тигъра. Другите се бавят малко и не се побраха в кадъра. :)



Предполагам ще бъде интересно да се запознаете и с процеса на изработването на фигурките. Не че нещо, но съм снимала все пак. :)

Мисля, че по снимките достатъчно добре се разбира всичко, макар че на моменти, улисана в работата, съм забравяла да снимам. Основното и общото при всичките фигурки е, че те стоят кой на един крак , кой на опашка, но всичко в името на динамиката на композицията. За целта всяка една фигурка е закрепена върху дървен шиш, който преминава почти през цялото й тяло. След като детайлът върху клечката е добре изсъхнал, почваме да надграждаме останалото.
Повечето от вас знае, но ще спомена за тези,които сега започват с тортите че отделните детайли се слепват помежду си посредством леко навлажняване с четка и вода, може да се сложи мъничко захарно тесто във вода и да се направи на кашичка, а лично аз ползвам вода, смесена с тайлоза, колкото да е на върха на ножа.
Както виждате, за закрепване на отделните детайли съм използвала всякакви подръчни средства - салфетки, шишенца, бурканчета, чаши и т.н. Общо взето, тук няма писани правила, вие можете да ползвате каквото ви е удобно, стига то да не деформира детайлите ви в процеса на съхнене.
Пожелавам ви успех в работата, а ако имате въпроси, не се притеснявайте да ги задавате. :)

Започваме от Тигъра. :)



Продължаваме с Кристофър Робин




 Прасчо



И накрая, но не на последно място и Мечо Пух




Надявам се моите постъпкови снимки помагат, макар и малко!
Ще се радвам на всеки ваш коментар, който вие с най-голямо удоволствие ще ми оставите! ;)

Pin It

17 коментара:

  1. Ани, благодаря за споделеното. Много полезна информация!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти, Анонимен, за коментара! :) Надявах се да е полезно! :)

      Останалите да не си крият огромното си удоволствие и да драснат по един ред! :D

      Изтриване
  2. Ани, фигурките ти са страхотни и много реалистични! Рядко срещам захарни копии толкова сполучливи и красиви! Браво на златните ти ръце. А и добре, че си снимала процеса и още по-добре, че всичко споделяш с нас.
    ps: всеки път, когато искам да оставя коментара към твоите публикации чудя се на какъв език да го правя. И български винаги превесва на края :)))))
    Поздрви,
    Ю.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Хехе, мерси, Юле! :))) Благодаря ти за коментара! :)
      За езика няма значение, само йероглифи недей да оставяш, че там не съм силна. :D

      Изтриване
  3. И аз искам да благодаря за страхотни уроци за създаване на тези страхотни фигурки:) Това за начинаещите като мен е много полезно . Продължавай да ни радваш все така !
    Искам само да попитам тревата с какво се прави така и не мога да разбера какъв е точно инструмента!

    Диана

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравей, Диана! Благодаря ти за коментара! :)
      Тревата я правих с преса за чесън - елементарно, но трудоемко и си отнема доста време, но пък стои истинско. :)
      Виж тук http://annasavenko.blogspot.com/2011/08/body-sushi-cake.html съм показала как правя ориз за суши. Начина за тревата е абсолютно същия, с тази разлика, че трябва да се пусне по-дългичко след натиска с пресата за да докарва на трева все пак. :)))
      Успех!

      Изтриване
  4. Мадам Савенко! Вашият прекрасен блог продължава да ми се губи от блогрола, а тук виждам неща, които не бих искала да пропускам. Сърдита съм на Blogger по въпроЗа, а към вас ще отправя адмирации както за веселяшката торта, така и за постъпковите кадри от кухнята на висшия пилотаж, които съм сигурна ще са полезни за много от нас!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ооо, в такъв случай и аз съм сърдита на този невъзпитан Blogger за 'дето ме лишава от възможността да чета по-често вашите прекрасни коментари, мадам Буба! :*
      Благодаря за адмирациите! :) И не пропускай да пуснеш на децата песничките от руския Мечо Пух. :)))

      Изтриване
  5. Ани, чудесно е това, което показваш! По-полезно и от клипче даже! Имаш огромен талант, който процъфтява все повече и повече! Харесвам стила ти, трактовката ти на всяка позната тема! Благодаря ти, че споделяш тънкостите си. На мен поне са ми от огромна полза!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ив, много ти благодаря за коментара!
      Щастлива съм, когато получавам толкова много добри думи от такива таланти, като вас! :*

      Изтриване
  6. Ани,чудна интерпретация!
    Много ми допада стила ти- и на тортите и на писането ти!
    Чудесен слънчев човек си!
    Полезни постъпкови снимки!Благодаря, за труда, знам, какво е да снимащ, моделираш и обработваш!Благодая,че сподели!
    Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Бети, много ти благодаря за страхотните отзиви! Направо се възгордях! :))))
      На моменти направо забравях да снимам, затова някои фигуки са с по-малко кадри.:)

      Изтриване
  7. Здравейте, всичко е просто чудесно! Моят въпрос е за размера на фигурите...каква е височината им приблизително?
    Благодаря предварително!

    Диана dvd

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравейте, Диана! Благодря Ви за посещението! :)
      Най-високата фигурка е на момчето. Сега не е пред мен за да я измеря с точност, но приблизително е около 15 см.
      Не ми се получават по-мънички фигурките. Обикновено започвм от главата и по нея меря фигурката. Този път тръгнах от краката, ама пак стана горе-долу същия рамер, както обикнвено при мен. :)

      Изтриване
  8. Страхотна публикация. Продължавай в същия дух!

    ОтговорИзтриване
  9. Здравейте! Много полезна информация сте споделили, особено за хора като мен, които имат желание да се научат. Имам един въпрос: С какво рисувате очите?

    ОтговорИзтриване
  10. Невероятни са фигурките Ви,Ана!
    Тъй като ми престои рожден ден на малкото съкровище,търсех някакви инструкции за Пух,но и със страхотните ви постъпкови обяснения виждам как е мисия невъзможна да се справя с героите :(
    Хубава неделя Ви желая!
    Мария

    ОтговорИзтриване