reklama

вторник, 5 февруари 2013 г.

Ако случайно ви се правят ръкавици от фондан

 ...но се чудите дали ги правите или не, ще ви кажа – направете си. Първо, защото ще сте отметнали тази точка; второ, защото можете да подхвърлите в случаен разговор “вчера съм правила ръкавици от фондан, нищо особено не е“; трето, можете дори и да не ги изхвърлите, а да сложите върху някоя торта, стига да имате подходяща причина за това; четвърто – наистина нищо особено не е.
Ще ви покажа как бързичко (сравнително) съм направила тези ръкавици.



Когато реших, че ще трябва да правя ръкавици, започнах да действам, както може би повечето щяха да действат – разкроих два отделни детайла за една ръкавица. След това се заех да залепвам ръбчетата, да подпъхвам салфетки за обем и по-натурална визия, докато детайлите съхнат. Да, ама не. Тъкмо залепя едното пръстче,а то цялото стои плоско, слагам тъничко ролце от салфетка, а границите са се разлепили. Хааайде от начало цялата работа. А пръстите са 5!!! (обичам удивителни!!!) Добре, че са само толкова, биха казали оптимистите. Аз съм оптимист и тъпо и упорито продължих това действие с останалите. До края на цялата работа те бяха вече доста са се втвърдили, тук-там посплескали и като цяло доста демотивиращо занимание, ще ви кажа аз.
Обаче, аз че съм оптимист, оптимист съм, ама съм мързелив оптимист. И докато мисех как да си облегча работата и най-вече да я ускоря, идеята почука отнякъде и се оказа успешна. С удоволствие ще я споделя и с вас. :)

Разточете фондана доста дебеличко, приблизително 0.5 см и изрежете очертания на ръката от шаблон. Аз изрязох само с четири пръста (не защото имам нещо против петия, не и при този вариант на направата, просто ще го добавя отделно), но вие можете да изрежете направо цялата.



Сега минете по изрязаната граница с пръстите си и леко ги притиснете и посмачкайте.



С подходящ инструмент първо направете “шев“ по ръба на ръкавицата, а след това имитирайте миниатюрни гънчици.



Сега пак с ръцете леко посмачкайте местата в ръкавицата, където тя би се посмачкала, ако наистина се ползваше.




Сега направете същите действия с палчето и го залепете от вътрешната страна на ръкавицата, придавайки по-естествен вид на “позата“.



Сега е моментът и за маншетата, която ще се скрои от вече тънко разточен фондан за да образува по-натурален вид ръкавицата.



Украсете, ако необходимо и както желаете. Моите ръкавици бяха предназначени за тази торта, а ръкавиците съм гледала от истински такива от онова време и само от снимка, за съжаление. Затова украсих моите с мънистенца от айсинг и покрих след изсъхването цялата ръкавица в бели и бежови перлени нюанси с течни и сухи боички.




Ето че чифт ръкавици е готов и те могат приемат съдбата си така, както вие решите. :)

 
Pin It

Няма коментари:

Публикуване на коментар